Winkelmand
Artikelen 0 Totaal € 0,00

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Log eerst in door op ‘Mijn Account’ te klikken. Nadat u uw inloggegevens heeft ingevoerd, kunt u van alles wijzigen.

Ik kan niet inloggen, wat nu?
Een veelvoorkomende fout is het verkeerd spellen/intikken van uw emailadres of wachtwoord. Probeer het aub nog een keer. Mocht het alsnog niet goed gaan, vraag aub een nieuwe wachtwoord aan. Ga naar ‘Mijn Account’ door op de link die rechtsbovenin staat, te klikken. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul uw emailadres in. U krijgt dan per mail een nieuwe wachtwoord opgestuurd. Deze kunt u dan gebruiken om in te loggen. Het is dan raadzaam om uw wachtwoord te wijzigen.

Wat is de status van mijn order?
Log eerst in door op ‘Mijn Account’ te klikken. Nadat u uw inloggegevens heeft ingevoerd, klikt u op ‘Mijn orders’ om de status van uw bestelling te zien.
Let op! Als u een bestelling heeft geplaatst zonder een account aan te maken, dan kunt u uw bestelling alleen traceren via de door ons beschikbaar gestelde mail, die verzonden wordt zodra uw bestelling wordt verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?
Binnen nederland bedragen de verzendkosten voor een order onder de 49 stuks (artikelen), per order: € 2,99
Mocht uw bestelling meer dan 49 stuks (artikelen) bevatten, dan zijn de volgende verzendkosten van kracht. Dit heeft te maken met het feit dat deze bestellingen zwaarder zijn in gewicht.

- tot 49 stuks:  € 2,99 verzendkosten
- vanaf 50 tot 99 stuks:  € 9,95 verzendkosten
- vanaf 100 stuks:  € 24,95 verzendkosten

Let op! Het aantal stuks is niet per artikel maar het totaal aantal stuks van de bestelling

Kan ik ook bestellen buiten Nederland?
Ja, dat is mogelijk. Echter hebben wij dit beperkt tot België. Verzendkosten naar België bedragen € 3,99 per order.

Hoe worden kortingen verrekend?
Bij alle geldende acties krijgt u korting op het goedkoopste artikel. Ook als u meerdere artikelen koopt, zal de kortingsactie altijd op het goedkoopste artikel, de korting verrekenen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Ga naar ‘Mijn Account’ door op de link die rechtsbovenin staat, te klikken. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul uw emailadres in. U krijgt dan per mail een nieuwe wachtwoord opgestuurd. Deze kunt u dan gebruiken om in te loggen. Het is dan raadzaam om uw wachtwoord te wijzigen.

Mijn bestelling is nog niet binnen.
Als een geplaatste bestelling nog niet binnen is na 1,5 week (ruim genomen), neem aub contact met ons. De normale levertijd bedraagt 2 á 3 werkdagen vanaf het moment dat de bestelling bij ons binnenkomt. (weekend uitgezonderd)

Ik heb een track & trace code gekregen, waar kan ik deze invullen?
Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging via de mail. In deze mail zit een klikbare link waarmee u wordt omgeleid naar de status van uw pakket.  

Ik wil een gedeelte/alles van mijn order wijzigen, kan dat?
Wilt u toch uw bestelling wijzigen/annuleren? Neem aub contact met ons op.

Waar vind ik de Algemene voorwaarden?
Deze kunt u linksonderin inzien als u op de link ‘Algemene Voorwaarden’ klikt.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Boekenvoordeel.nl?
U heeft bij ons meerdere opties om af te rekenen, namelijk met:
- iDeal
- Creditcard (Mastercard/Visa)
- PayPal
- Boekenvoordeel Cadeaukaart

Klik voor meer informatie op Betaalmogelijkheden

Bepaalde prijzen op de website verschillen van de prijzen in jullie winkels, hoe kan dit?
Dit betreft dan een speciale ''Internet Only'' prijs. Bij het artikel wordt dit apart vermeld, echter komt dit niet vaak voor.  Alle andere prijzen zijn gelijk aan de prijzen in onze winkels tenzij anders aangegeven. Eventuele prijswijzigingen voorbehouden.

Heeft u een vraag waarvan het antwoord hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Wij doen ons uiterst best om uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.