• Veelgestelde vragen NL
  • Actueel

    • Nog te betalen bedrag op factuur

      Momenteel wordt bij sommige klanten op de factuur een 'nog te betalen' bedrag getoond. Dit is het gevolg van een bug, en dit hoeft niet te worden voldaan. Het volledige aankoopbedrag is reeds voldaan.

  • Betalen

    • Met welke betaalmiddelen kan er online betaald worden?

      Je kunt betalen met iDeal, Mastercard, Visa, de VVV Cadeaukaart en de BoekenVoordeel Cadeaukaart. Daarnaast is het mogelijk om bedragen vanaf €15,- te betalen via Pay After Delivery. Op Apple-apparaten kun je ook gebruikmaken van Apple Pay.

    • Welke cadeaukaarten accepteren jullie?

      Wij accepteren online en in onze winkels de VVV Cadeaukaart en de BoekenVoordeel Cadeaukaart.

  • Bestellen

    • Kan ik mijn online bestelling ophalen in de winkel?

      Ja, als je een afhaalwinkel kiest, wordt de voorraad in deze winkel ook getoond op de website. Na het afronden van de bestelling krijg je een bericht als het voor je klaarligt, zodat je zeker weet dat het op voorraad is.

    • Kan mijn bestelling verstuurd worden vanuit een winkel?

      Helaas is het niet mogelijk om een bestelling vanuit een winkel te versturen.

    • Wat zijn de verzendkosten?

      Bestellingen boven de €20 worden gratis verzonden. Hieronder bedragen de verzendkosten €3,99. Het te betalen bedrag wordt gebruikt voor de verzendkosten, dus subtotaal minus korting.

    • Heb een bestelling geplaatst maar kan ik mijn order nog wijzigen of annuleren?

      • Als je de geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, verzoeken wij je direct contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt de klantenservice bereiken door een e-mail te sturen naar klantenservice@boekenvoordeel.nl
      • Zodra de bestelling is ingepakt, kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren.
    • Mijn kortingscode word niet geaccepteerd wat nu?

      Controleer of je voldoet aan de voorwaarden en bent ingelogd.

    • Naar welke landen wordt er verstuurd?

      Momenteel versturen wij naar adressen binnen België en Nederland.

    • Kan ik mijn adres nog aanpassen?

      In sommige gevallen is dit nog mogelijk. Stuur een e-mail te naar klantenservice@boekenvoordeel.nl met het juiste adres. Zodra de bestelling is ingepakt, kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren. Zodra een bestelling is gesorteerd bij de vervoerder is het vaak ook nog wel mogelijk een aanpassing door te voeren via de vervoerder.

    • Wil je weten of een artikel op voorraad is in een winkel?

      Door bij een artikel te kiezen voor winkelvoorraad kun je zien of een artikel op voorraad is. Wil je een artikel afhalen, dan kun je het beste kiezen voor Afhalen in de winkel. Dan wordt het door de winkel gecontroleerd en krijg je een bericht als het klaarligt.

  • Levering

    • Wat is de levertijd van een bestelling?

      Bestel je van maandag t/m donderdag vóór 14:00 uur, dan heb je je bestelling de volgende dag in huis. Bestellingen op vrijdag vóór 12:00 uur worden op zaterdag of maandag bezorgd. Bij grote drukte kan er mogelijk vertraging ontstaan. Je ontvangt altijd een duidelijke afleverdatum en tijd via track & trace.

    • Ik heb een bestelling geplaatst maar heb geen bevestigingsmail ontvangen

      • Als je na 30 minuten nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, kunt je eerst controleren of deze in je map 'ongewenst', 'reclame', 'promotie' en/of 'spam' terecht is gekomen.
      • Mocht de bevestiging daar ook niet te vinden zijn, dan kun je het beste een mail sturen naar klantenservice@boekenvoordeel.nl
    • Ik heb een een beschadigd artikel ontvangen wat nu?

      Maak een foto van de beschadiging en mail deze aan onze klantenservice door te mailen naar klantenservice@boekenvoordeel.nl

    • Ik heb een klacht

      We verzoeken je vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@boekenvoordeel.nl. 

    • Bestelling niet ontvangen maar vervoerder geeft aan dat deze is afgeleverd

      • Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Wanneer er wordt aangegeven dat het is bezorgd zou dat normaal ook zo moeten zijn. In sommige gevallen wil het gebeuren dat een bezorger een fout maakt en per ongeluk een bestelling afvinkt als zijnde bezorgd of hem aflevert bij een aangrenzend huis zonder dit door te geven. In de meeste gevallen wordt dit weer rechtgezet binnen 2 werkdagen. Wij willen je vragen nog 2 werkdagen geduld te hebben om te kijken of de bestelling alsnog wordt geleverd.
      • Indien deze na 2 werkdagen niet is geleverd willen we je verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice door te mailen naar klantenservice@boekenvoordeel.nl
    • Ik mis een artikel

      Controleer in de mijn account omgeving of het artikel is uitgeleverd, soms is een artikel achteraf toch niet op voorraad en wordt direct een terugbetaling gestart. Is het uitgeleverd? neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar klantenservice@boekenvoordeel.nl

  • Retour

    • Ik wil een artikel ruilen of retour sturen, Hoe gaat dit?

      Helaas is het nog niet mogelijk om een online besteld artikel om te ruilen voor een ander exemplaar. Wel kun je het artikel of de bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Je kan de retourprocedure starten door een e-mail te sturen aan onze klantenservice via klantenservice@boekenvoordeel.nl

    • Kan ik mijn bestelling retourneren in een winkel?

      Helaas is het nog niet mogelijk om een online bestelling te retourneren in een winkel. Je kan de retourprocedure starten door een e-mail te sturen naar onze klantenservice via klantenservice@boekenvoordeel.nl

    • Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld retour?

      Zodra wij de retour ontvangen en verwerkt hebben zal het aankoopbedrag voor het artikel of bestelling binnen maximaal 10 werkdagen zijn bijgeschreven op de rekening.

  • Familievoordeel

    • Hoe word ik lid?

      Door een account aan te maken op de website ben je al lid. Vanaf dat moment kun je direct beginnen met profiteren van alle voordelen die wij te bieden hebben. Klik hier om je in te schrijven!

    • Waarom werken de familie acties niet?

      De speciale familie acties worden verwerkt in je winkelmand zodra je bent ingelogd. Login om de kortingen direct te zien op de website.

  • Contact

    • Email - binnen 2 uur antwoord

      Heb je vragen of wil je contact opnemen met onze klantenservice? We helpen je graag verder! Je kunt ons eenvoudig bereiken via e-mail op klantenservice@boekenvoordeel.nl. We streven ernaar om binnen 2 uur (tijdens werkdagen) op je bericht te reageren.

    • Telefonisch

      U kunt ons telefonisch bereiken op maandag en woensdag tussen 11:00 en 12:00 uur via het volgende nummer:

      Klantenservice: 085 273 9701

      Houd er rekening mee dat we via e-mail doorgaans sneller kunnen reageren. U kunt ons altijd mailen op klantenservice@boekenvoordeel.nl en we doen ons best om u zo snel mogelijk te helpen!